Varför outsourca? Att hantera löner internt kan vara tidskrävande, kostsamt och innebära en hel del risker.
Ligger ansvaret på en viss person med en avgörande kompetens kan en plötslig sjukdom eller vakans innebära en katastrof. Hur många anställda skulle acceptera att lönen inte dyker upp när den ska?
Outsourcar man lönefunktionen försvinner risker som uteblivna löner och övriga komplikationer.
Hos oss har du, utöver en dedikerad huvudkontakt, ett helt team av kvalificerade lönekonsulter som är redo att kliva in med kort varsel vid oförutsägbara händelser.
- Säkrare: Dina anställda får alltid rätt lön på rätt dag
- Tryggare: Mindre avhängigt av egna nyckelpersoner
- Ökad kvalitet: Du har alltid tillgång till uppdaterad kompetens
- Tidseffektivt: Du behöver inte hålla koll på förändringar i lagar och avtal
- Mindre risker: Inga bekymmer vid uppdatering av system
- Flexibelt & Kostnadseffektivt: Våra avtal kan enkelt anpassas efter företagets behov och utveckling
- Effektivare: Vi har tillgång till teknologi som automatiserar, annars, tidskrävande processer
Är du osäker på om outsourcing är rätt för ditt företag?
Ladda ner vår guide: Varför du bör outsourca din löneadministration på extern partner.
Tveka inte att kontakta oss för frågor och funderingar. Vi hjälper dig hitta rätt lösning för din verksamhet.